hoe lang duurt het dat 100% kokosolie hard word?

je moet kokos olie eerst verwarmen dat het vloeibaar wordt maar hoelang duurt het tot het weer hard word?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.4K

Antwoorden (1)

Dat hangt ervan af hoe snel je het weer afkoelt. In een kunststof bekertje op het aanrecht zal het veel langer duren dan in een metalen blik in de koelkast.
Kokosolie heeft een smeltpunt van ongeveer 25°C. Dus zodra de olie is afgekoeld tot 25°C zal deze weer beginnen te kristalliseren en dus hard worden.