Kan je je haar (een klein beetje) lichter spoelen?

Ik wil graag een tint lichter maar niet verven. Ik dacht aan spoeling maar dat kan alleen als je donkerder wilt. Zou 1 tintje lichter wel kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.4K

Antwoorden (6)

om je haar lichter te krijgen moet je ontkleuren, dus kleur uit je haar halen, daar ontkom je niet aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan met blondspray, het wordt dan een tintje lichter. Op nat haar moet je het gebruiken en niet uitspoelen, daarna goed droog fohnen. Werkt perfect!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je ook kunt overwegen om je haar een blondere uitstraling te laten krijgen, is het aanbrengen van een paar highlights. Je krijgt dan mooie kleurnuances en 'diepte' in de kleur. Bovendien ziet het er heel natuurlijk uit. En... je haar heeft daar wat minder van te lijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was uw haar regelmatig met kamillethee,daar wordt het lichter van.
12 jaar geleden
ik raad je aan om naar een goede kapper te gaan het hoeft niet een dure kapper te zijn. optie1 door het hele haar hele dunne plukjes zetten. opletten dat de plukjes niet te veel afwijken van je eigen haar kleur.(ervaren kapper weet t wel).optie2 blondeer wassing bij de kapper graag want thuis gaat 90% mis. met de waterstofperoxide 6% en een derde blondeer poeder. het moet waterig zijn. als laatst op de uitgroei en contoeren aanbrengen. bij de wasbak heel snel inzetten.10 minuten door kammen en uitspoelen.als laatste met een goede masker behandelen en heel goed glad fohnen of stijlen.succes. dit kun je ook aan de kapper laten zien.;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De termijn hoe lang blondeerspul in het haar moet zitten voor een goed resultaat hangt af van de kwalilteit van het haar. Er is dus geen vaste periode dat het blondeer in je haar moet blijven zitten. Je moet gewoon steeds even kijken hoeveel het al is opgelicht. Het verschilt gewoon per haartype en gewenst resultaat.
ik zelf heb blondspray bij de hema gekocht .
dat werkt echt heel goed
het maakt je haar 1 a 2 tintjes lichter.