Hoe kun je gel in je haar doen zonder dat je een wet-look krijgt?

Het lukt mij het beste om m'n haar te doen als het nat is, maar als je dan gel erin doet, krijg je zo'n wet-look. Is er ook een manier hoe je goed je haar in model kunt brengen zonder wet-look?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.4K

Het beste antwoord

Laat je haar eerst drogen en gebruik dan een Cream-Gel van b.v. Taft of eigen merk van de Hema.
Gebruik het al jaren,heb ook van alles uitgeprobeerd maar dit werkt bij mij het beste geen wetlook,niet glimmend en ideaal om mee in model te brengen,ook voor langer haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan kun je beter wax ofso gebruiken dat is iets stugger als je dat niet doet is het handiger om de gel heel goed te verleenden over je haar en niet te veel te gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je haar eerst helemaal droog is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is vrij eenvoudig, geen gewone gel smeren, maar, 'wet-look' gel. Wanneer er op de pot gel: 'wetlook' vermeld staat heb je de juiste haargel gekocht.
Wetlookgel vind je in Kruitvat, Hema, Delhaize en bij de kapper.
Succes