Waar koop je GOEDKOOP een paarse dames Baseball Jack?

ik wil graag goedkoop een baseball jack en die moet paars zijn ik kan er wel veel vinden voor kinderen maar niet voor dames.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Kijk eens een keer op byoux2u.nl. volgens mij hebben zij daar baseballjackets voor weinig. Vaak als je goedkoper gaat zoeken is de kwaliteit niet al te best maar bij die zaak krijg je waar voor je geld