hoe krijg je gezond haar?

Ik heb een stijlpermanentje en stijl mijn haar elke dag even bij. Daar gebruik ik wel serum voor om mn haar te beschermen, en ook nog care & repair van andrelon toch heb ik best snel gespleten haarpunten en kan mn haar nog wel een droog zijn.
Iemand nog goede tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe ziet uw natuurlijke haar eruit? En wat voor stijlpermanentje heeft u precies? Welk merk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat stijlpermanentje heeft je haar kapot gemaakt,
dus dat moet er eerst helemaal uitgroeien.
En door dat iedere dag stijlen zullen de haren nog verder stuk gaan.

Antwoorden (8)

Was je haar niet te vaak met shampoo. En gebruik arganolie dat doet wonderen voor je haar hier een link

http://www.arganolie.eu/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kokoscreme in de punten smeren .
In laten trekken en goed uitspoelen.
12 jaar geleden
Eens in de 8 à 9 weken bij laten punten.

Toegevoegd na 40 seconden:
Eens in de week een haarmasker voor droog en beschadigd haar gebruiken en altijd een conditioner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Speciale shampoo's e.d. hebben allemaal geen zin.
Gezond haar krijg je door een gezonde geest in een gezonde lichaam. Eet dus vooral gezond, en sport veel voor een betere bloedtoevoer naar je haarzakken.
Ook is een hoofdmassage elke dag erg goed voor de bloedetoevoer wat er voor zorgt dat je haar gezond blijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed advies: gezond haar komt van binnen uit. En wat kapot is moet eerst helemaal uitgroeien.
Dat stijlpermanentje heeft je haar kapot gemaakt,
dus dat moet er eerst helemaal uitgroeien.
En door dat iedere dag stijlen zullen de haren nog verder stuk gaan.

Als het haar wat kapot is, helemaal is uitgegroeid,
dan heb je waarschijnlijk weer gezond haar.

En dan is het een kwestie van goed eten.
Voldoende vocht, juiste mineralen en proteinen en vitaminen.

http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/gezond_haar.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet goed om je haar elke dag te stijlen, af en toe kan natuurlijk best. ik heb krullen en dan wil ik het ook nog af en toe wel eens stijlen.
gezond eten, drinken helpt. als je gewoon gezond bezig bent word je haar ook mooier. ik was mijn haar altijd met zwitsal daar word valt mijn haar heel mooi. maar dat kan ook komen omdat ik de puberteit een beetje voorbij begin te komen en ik eet ook gezonder. daar kan het ook aanliggen.

goede shampoos kunnen denk ik best helpen. maar daar kom je maar op een manier achter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet verven niet fohnen geen permanent ik ben een vrouw van 54 nooit iets aan mijn haar gedaan alleen af en toe naar de kapper en mijn haar is nog perfect!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haarmaskers gebruiken je haar om de dag gewoon normaal wassen gebruik creme spoeling en natuurlijk kan je soms ook haar maskertjes maken en indd arganolie doet ook wonderen ;)