Bestaat er zoiets als een Nederlandse versie van Birchbox?

Birchbox is een soort (Amerikaanse) abonnementsdienst waar je elke maand een pakketje krijgt met verschillende beauty gerelateerde samples van verschillende merken. Dus bijvoorbeeld proefjes voor je haar en gezicht of parfums etc. Je betaalt hiervoor 10 dollar per maand.
Nu vroeg ik me af of ook zoiets bestaat in Nederland. BirchBox verzendt namelijk niet internationaal. Ik heb een beetje lopen googlen maar dat leverde niks op. Weet iemand een vergelijkbare abo-dienst?
Meer info over BirchBox + uitleg op www.BirchBox.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Antwoorden (1)

voor zover ik weet en kan vinden bestaat dit niet op het gebied van cosmetica.
Wel op het gebied van (biologische) groenten en fruit.

Zou een goed idee zijn!