Weet weet er een manier om BH bandjes op zijn plaats te houden?

Bij mij zakken ze steeds van mijn schouders.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betere BH's kopen?
Nooit last van..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar ook last van.
Maar ik ben toch bang dat het komt omdat de BH niet
echt goed past.

Het beste antwoord

Tips van twee vriedinnen: bandjes strakker trekken of bh kopen met siliconenbanjes. Deze glijden een stuk minder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je voor jouw/jullie antwoord.

Andere antwoorden (8)

Strakker afstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze dingen:
http://www.womensecret.nl/shop/comfortabele-bh-bandjes/

Toegevoegd na 1 minuut:
Of deze:
http://www.bodylook.nl/accessoires/schouder-straps.html
bamibal
12 jaar geleden
Ik weet niet of je bh's hebt met verstelbare bandjes?
Als je verstelbare bandjes hebt kun je strakker zetten. (vraag ff of iemand het doet, dat is wat makkelijker). Als je ze strak tegen je huid trekt dan moeten ze als het goed is blijven zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij is die min niet hoor maar zijn er überhaupt BH's zonder verstelbare bandjes??
- BH's kopen waarvan je de bandjes op je rug kan kruisen
- CLips kopen die de bandjes bij elkaar houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou zeggen, beetje strakker doen, maar daar heb je vast al aan gedacht. er zijn van die kunststof dingetjes waar je de bandjes doorheen kunt doen op je rug. ook handig wanneer je een sportshirtje draagt. zo zie je ze niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het een goed idee om een keer naar een goede lingeriezaak te gaan en je goed te laten adviseren. Het schijnt zo te zijn dat hele volksstammen meisjes en vrouwen rondlopen met de verkeerde maat of verkeerde soort bh, de bandjes te los of juist te strak. Als je precies weet wat bij je past, zul je vast minder last hebben van afzakbandjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist het enige juiste antwoord..
Helaas in nederland een heel slecht lingerie land
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag me af of dat ook geldt voor vrouwen met 'afzakschouders'. Maar bij de lingeriewinkel kunnen ze in elk geval goed adviseren!
Soms is het elastiek in de bandjes uitgelubberd en heb je dus een nieuwe bh nodig.
Mocht je geen nieuwe willen kopen, dan moet je zijn bij de oplossing die GV-lid bamibal biedt. Zie hierboven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had daar ook last van, ik heb ze gewoon zo strak mogelijk gesteld en dan een nietje erin. 't Gaat er in de was niet uit. Ikzelf vind het heel handig.
Hoop dat je er wat aan hebt.