Hoe komt het dat die tandpasta 3D white glamour van oral B je tanden witter maakt?

Ik zie deze reclame heel vaak en ik heb best gele tanden maar werkt het echt en hoe dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

De enige bewezen methode om je tanden snel wit te maken is het bleken van je tanden. Er zit wel degelijk verschil in tandpastas en dan met name welke je tanden sneller wit maken. Dit is zal echter altijd een kwestie van tijd zijn want alle tandpastas hebben pas door op lange termijn consequent je tanden te poetsen effect.