Haren , hoe kan je die beste verwijderen?

Ik heb borstharen en die wil ik verwijderen want die jeuken veel. Hoe kan ik het beste doen om een glad gevoel krijgen? En ik heb lange haren op mijn benen daar wil ik ook vanaaf wat moet ik doen.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (10)

blijven scheren... Heb je een andere keuze?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Harsen die handel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
regelmatig scheren.
eerst zal je bultjes krijgen omdat je het niet vaak of nooit gedaan hebt.
als je het om de dag doet word het steeds beter.
ik raad aan babyolie te smeren na het scheren, dan heb je het minst last.
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waxen, epileren, scheren of als je heel veel geld hebt: laseren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eventjes pijnlijk maar wel zeer doeltreffend: waxen. Ik zou het niet zelf doen, het is bijna onmogelijk om de strips er zelf in 1 keer af te rukken (wat noodzakelijk is om zo min mogelijk pijn te hebben), dus maak een afspraak met een schoonheidsspecialiste. Na het waxen blijf je ongeveer 3 weken glad, daarna komen er stoppeltjes.
Begin niet aan scheren, dan moet je dat echt bijna elke dag doen om een glad gevoel te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou kunnen denken aan permanente ontharing. Dit kan met laser of met flitslicht.
Zie link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad. +1
of je nu kiest voor harsen of scheren, smeer je na afloop in met creme waar je een verpulverde aspirine (geen paracetamol) aan hebt toegevoegd.
zo voorkom je rode geirriteerde plekjes.
14 jaar geleden
ik weet dat het zeer doet,omdat ik zelf het verwijder bij klanten,maar harsen is de beste methode,omdat je namelijk dat het haartje en het haarzakje eruit trekt en du geen stoppeltjes voeld,verder is het zo dat als je ze meerdere malen laat wegharsen je steeds minder terug krijgt aan haar....dus pijnlijk maar zeer doeltreffend!!dus tanden op elkaar en ervoor gaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de reden is om van de jeuk af te komen zal ik je een tip geven: begin er niet aan! Daarna gaat het pas echt jeuken. Als je er een hekel aan hebt, kan je het wel wat bij knippen, zo ook voor die lange haren op je benen. Als je een echt glad resultaat wil dan is de enige optie permanente haarverwijdering.
En.................borsthaar kan ook heel aantrekkelijk gevonden worden hoor, als dat mischien de reden mocht zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is keuze zat. Kijk eens op www.drogisterij.net