nee dat valt reuze mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hangt ervan af hoe hoog je pijngrens is.
De een sterft bijna van de pijn en de ander vindt het enkel 'kriebelen'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kennisje van mij heeft het laten doen en heeft 3 dagen gekermt van de pijn, ze vertelde dat het zetten leek alsof er een mes in je buik gezet werd. Het is ook gaan ontsteken maar dat is een andere verhaal. Laat je niet weerhouden om die piercing te zetten, misschien valt het bij jou wel mee.... of niet....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je voelt het uiteraard wel, het blijft tenslotte een holle naald die ze door je huid halen. Echter, ze zetten wel (althans bij mij) een tang op dat gedeelte huid & omdat ze die inknijpen voel je dat ook al. Dat maakt het zetten minder pijnlijk, dan wanneer ze gewoon 'los' de naald steken.
Daarnaast gaat het zo snel, voor je het weet zit de piercing erin & blijft het nog een tijdje gevoelig.