Zonnen, en dan insmeren. Je kan ook zwemmen, dan word je ook sneller bruin. Pas hierbij wel op dat je jezelf niet verbrandt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel tomaten, wortels en mango, groene groenten eten. Hier zit namelijk veel caroteen in en deze zorgt voor een bruinere kleur als je gaat zonnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan beginnen met een zonnebank kuur maar doe het in het begin kalmpjes aan.
Als je roodharig bent heb je weinig pigment en zal je moeilijk of niet bruin worden dan kan je eventueel nog opteren om een zelfbruinende creme te gebruiken.
Een dagje aan zee en je telkens goed insmeren met een beschermende factor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere dag insmeren met zelfbruinende bodymilk . Zo bouw je gelijkmatig een bruin kleurtje op je velletje.
Kruidvat heeft de beste en goedkoopste bodymilk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de zonnebank gaan liggen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insmeren met uierzalf werkt heel goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*Je huid scrubben voordat je gaat zonnen. (dode huidcellen verwijderen dus) Dit zorgt er ook voor dat je egaler bruin wordt. Maar let op, je verbrand dan ook sneller.
*Rustig opbouwen. Verbranding, ook hele lichte, werkt contraproductief.
*Voordat je op vakantie gaat geregeld naar de zonnebank.
*Als je lang op vakantie gaat naar een zonnig land heb je, als je zorgt dat je niet verbrand, na een week ofzo een moment dat je gaat vervellen. Daaronder zit een nieuwe, donkerdere huid. Als je dan gaat zonnen wordt je pas ECHT bruin.

Toegevoegd na 1 minuut:
Let op: als je aan je huid merkt dat je te lang in de zon hebt gezeten is het al te laat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een zonnige dag naar de sauna gaan flink zweten in de sauna dana scrubben met zeezout en de zon in
pas op voor verbranding
spreek uit ervaring
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Mylene bestaat er een creme die je 3 weken moet opsmeren dan wordt je sneller bruin en verbrand je niet zo snel. Pre-starter heet het en kost ongeveer 13 euro. Het werkt echt!! Moet je wel ergens een Mylene-party zien te regelen.
En gewoon lekker bij nac op de tribune zitten..

Groetjes van een mede-nac-supporter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Carrot oil werkt waanzinnig goed maar heeft alleen niet zo'n hoge beschermingsfactor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is bij iedereen anders. Iedereen heeft een andere huid. Mijn huid is al getint uit nature en als ik dan maar 5 minuten in de zon zit word ik al erg bruin. Maar het goede is dat ik niet verbrand, en meestal is het dat Nederlanders wel verbranden, dit is niet racistisch bedoeld hoor :)