Kun je het nieuwe psv thuis shirt ook bestellen zonder het freo logo want dat vind ik nogal lelijk?

Ik vind het freo logo echt lelijk en wil graag het shirt zonder het logo (met mijn naam op de plek waar het logo staat) zou dat kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ja dit is mogelijk. Ik weet niet of het bij online bestellen ook kan, maar in de Fanstore kun je gewoon aangeven of je het Freo wil of niet.