Wat is een goeie steiltang?

Ik steil mijn haar vaak en heb nu een steiltang van de action, maar helaas zitten hier geen keramische platen op. Weet iemand een goeie steiltan voor ook een beetje een dergelijke prijs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Ik heb zelf wel een hele goeie
Ik heb hem bij de Hema gekocht voor 20 euro
Hij was er toen in het roze en blauw

Toegevoegd na 1 uur:
Die van de Hema kunnen tot 200 graden celcius

(Heb ik wel nodig,hihi)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik zelf een van remington met keramische platen, voor 40 euro gekocht dacht ik bij de kijkshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is best wel duur maar wel met levenslange garantie, de CHI stijltang. Dit is echt de allerbeste die er is. Je kunt deze online aanschaffen of bij een kapperszaak.

Toegevoegd na 3 dagen:
Het maakt niet zoveel uit welke je koopt ze hebben allemaal dezelfde platen alleen een andere uitvoering. Vraag je kapper welke er nu op de markt zijn en koop ze bij je eigen kapperszaak. Dit heb ik ook gedaan want als er iets mee is kun je ze ook zelf opsturen maar als je kapper dat voor je regelt gaat dat veel makkelijker.

Er gebeurt eigenlijk niks mee, maar ik ging bijvoorbeeld dat ik elke keer de stekker weer terug opvouwde voordat ik het weer in de lade deed en toen ging mijn stekker kapot.
Ik ben er gewoon mee terug gegaan naar de kapperszaak waarvan ik het gekocht heb en zij hebben voor mij een nieuwe geregeld.

Vraag gewoon ff wat de voorwaarden zijn en zoveel mogelijk info.

Als je het gaat aanschaffen wens ik je heel veel plezier ermee!!! (pas op want je zult nooit meer een andere willen of nodig hebben) ;-)