Epilator probleem!

Ik heb laatst een epilator gekocht omdat ik mooie gladde benen wil.
Maar het doet ongelofelijke pijn!
Weet iemand hoe ik die pijn kan verzachten? Of kan tegengaan?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kiezen op elkaar, en doorzetten, hoor!!!
Elke keer dat je hem gebruikt, trek je er wéér haren definitief uit, dus het wordt elke keer minder pijnvol...en je hoeft het ook steeds minder vaak te doen, daardoor.

Het beste antwoord

eerst scheren, als er stoppeltjes komen douchen met heet water. Dan epilator, liefst een met ijskoeling er op. Dan valt het reuze mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

In bad of onderde douche als je epilator dit kan, anders vlak na een warme douch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Benen eerst extreem koelen met ijs ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat de haartje niet te lang zijn.

Een epilator trekt de haartjes eruit, dus dat is inderdaad pijnlijk, wel is het zo, dat als je het regelmatig doet, de pijn wel minder wordt, dat is tenminste mijn ervaring.

Koelen voor het epileren, zoals hierboven staat is een hele goede tip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huid goed strak trekken en verder kiezen op elkaar. Je went er aan, klinkt raar maar echt waar. En als je je benen al niet kunt verdragen..... begin dan voorlopig maar niet aan de bikinilijn! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Heb ik 1 keer klein stukje geprobeerd, pijn! Doe ik niet weer..
wat je nog zou kunnen proberen is allereerst goed koelen zoals al is gezegd EN het door iemand anders laten doen en jij tanden op elkaar

MAAR , ik heb het ooit opgegeven, harsen vond ik wel te doen, dat voel je ook maar dat is één ruk. toen ik dat al best een tijd deed heb ik ooit ook zo'n martelwerktuig geprobeerd, de tranen liepen over mijn wangen, voor mij was het eens maar nooit weer!!!!!

en bij mij komen de haren gewoon met de regelmaat van de klok terug EN net zo dik EN net zo veel dus dat van minder/dunner enz gaat helaas ook niet voor iedereen op.
amigo
13 jaar geleden
Doorzetten! Ik doe het al jaren en inmiddels heb ik er geen last meer van. Maar van te voren goed koelen helpt ook. Er zijn op epilators die een soort coolpack bij leveren. Maar een gewone coolpack uit de vriezer werkt natuurlijk ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je went er aan de eerste paar keer doet het pijn daarna word het
Minder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou wat je kan doen is het dus doen en de huid koel inderdaad maken en trouwens je kan de huid ook strak trekken of gewoon lekker snel of je benen gaan en trouwens als je het vaker doet gaat het steets minder pijn doen dus even doorzetten ;)