kan ik goedkoop aan uggs komen? ik vind de echte zo duur, maar wel mooi. dus daarom mijn vraag of er goedkopere (nep) uggs zijn met dat merk achterop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uggs zijn lelijk. Maar dat is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uggs zijn inderdaad alles behalve mooi, voor mij vallen ze in de categorie crocs, maar smaken verschillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind ze ook zo lelijk als het maar en kick er echt opaf als meisjes ze dragen:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er lopen veel knappe meisjes mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze worden er niet knapper van, integendeel.
Bovendien ben je niet automatisch knap als je op Uggs loopt omdat er ook veel knappe meisjes op lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel ook helemaal niet dat je ''automatisch knap'' bent dan, ik bedoel gewoon dat veel hippe knappe meisjes mee lopen. heb je eigen mening maar ik vind uggs gewoon leuk. (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uggs zijn in mijn optiek veelste dure pantoffels

Antwoorden (7)

In de winter wordt je er bijna mee doodgegooid dus er zijn talloze nep-Uggs. Meestal zit er wel een ander merkje op omdat het anders verboden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dat is wel waar.
In Tsjechië zijn ze heel goedkoop misschien kun je een webshop uit Tsjechië zoeken. wat je dan wel krijgt is hogere verzendkosten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vorig jaar ella's gekocht ipv uggs. ze waren 35 euro en ik was verliefd op die dingen. ze hebben allerlei verschillende stylen. en ik heb er dik een jaar op gelopen. ben er zelfs mee op wintersport geweest. nu hebben ze hun beste dagen wel gehad. maarja als het weer kouder wordt haal ik een paar nieuwe voor 35 euro. Er zijn genoeg goede alternatieven voor uggs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die had ik ook vorig jaar, ze zijn wijd geworden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker zitten ze he +1
Je kan hele goede neppers bestellen uit china op de site www.dhgate.com. Ze zijn dan zo'n 30 euro per paar incl shipping. Heb een keer nike's besteld op die site, waren best ok, duurt alleen wel een paar week met verzenden.

op dit linkje staan ze ook wel tussen: http://www.dhgate.com/wholesale-boots/OjpVM1I1YkdVPQ%253D%253D-OjpVMjV2ZHlCQ2IyOTBjdz09/c110001.html#DCP110-L1-02
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb me 2weken terug in turkije neppe uggs gehaald, afgepingelt voor 20euro, hier staat ook het merkje uggs op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats worden er ook talloze UGGS aangeboden zowel echte als de neppers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.ugguggcom.com