Verkoopt deze site/winkel (www.go-britain.nl) echte snap backs, fitted caps Etc.?

Ik heb een Lakers Fitted cap by New Era gekocht bij Britain (www.go-britain.nl) en ik vraag me af of deze winkel wel echte snap backs, fitted caps Etc. Verkoopt.
Hieronder zie je een screenshot van de site (www.go-britain.nl)

Toegevoegd na 28 minuten:
(P.S. Ik kreeg ook deze New Era doos erbij en ook nog een folder, een new era sticker)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Ja, Go-Britain verkoopt echte caps. Zowel in hun winkels als in de webshop.