Weet iemand misschien een site waar ik goedkoop een effen rode triangel bikini kan kopen?

Ik zoek een site waar ik goedkoop een effen rode triangel bikini kan bestellen, iemand enig idee? Ik heb al online gekeken op zalando en otto maar daar kon ik ze alleen maar rond de €40,- vinden en ik zoek er eigenlijk een van rond de €20,-.
Alvast bedankt voor het antwoorden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Ik zou het nog even proberen bij bonprix en de H&M online shop. Of de wehkamp :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moeilijk te vinden zeg helemaal effen maar ik heb er toch eentje gevonden bij de Wehkamp, je krijgt alleen het bikinitopje te zien maar als je op de site even naar beneden scrolt dan staat daar het bijpassende broekje ook.

http://www.wehkamp.nl/sale/damesmode/badmode/c-a-mix-match-bikinitop/OPR_SDA_SDK_248828/?KW4=526221&PRmin=0&PRmax=50&KAPRmin...

Toegevoegd na 1 dag:
misschien kun je ook nog iets vinden op:

www.onlinebikini.nl

En hier nog eentje al is deze meer roze-rood.

http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid=152470044&ns_source=143
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien op hema.nl , daar kun je goedkoop leuke bikini's kopen.