Waar kan ik deze kleding stukken kopen?

Deze legging of zoiets wel in euro's en deze sjaal

Toegevoegd na 37 minuten:
was zo legging nou ook in de hm ik dacht dat ik hem daar zag weet het niet zeker

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Dat zijn winterleggings,ik heb er zelf een paar met dat soort motieven.
Ik heb de mijne van de H&M en 1 van de Hema.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht al dat ik hem had gezien alleen nu vraag ik me af of mensen het ook leuk gaan vinden als ik het draag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk wel,waarom niet?
Staat leuk hoor,ik heb er nu 1 aan met zo'n lekkere dikke oversized wintertrui erop^_*
Gewoon kopen,jij vindt het toch leuk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien omdat het minder staat heb je toevalig ook een foto dat je hem aan hebt ?? mag wel zonder hoofd als je het wilt laten zien ;p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee,ik heb geen foto.
En die zou ik hier ook niet plaatsen,,krijg ik opmerkingen over mn dunne benen,dat weet ik zeker.
Als ik leggings draag krijg ik daar altijd opmerkingen over.
Je moet me maar vertrouwen!;)
Je kan er ook eerst 1 gaan passen toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ey ik zou nooit iets zeggen over dunne benen eigelijks vergeleken met mij had liever stuk dunner gehaad
maar hebben ze in hm ook zwarte?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,ook in het zwart.
Ik heb ook een zwarte erbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien moet ik eerst mar dunnere benen krijgen en weet niet hoe ik moet combineren het liefts zonder trui
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan er ook een vest of shirt(met lange mouwen)bij dragen.
En die leggings staan bijna iedereen wel hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik wou altijd slankers zijn maar k dacht dat leggings altijd voor onder rokjes waren enzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan een legging wel dragen met een rokje of jurkje,dat zie je ook wel,maar het kan ook met een shirt,trui,vest enz.
Een vriendin van mij draagt ze alleen met een lange trui of rokje omdat ze haar benen te dik vindt.
Je moet gwn doen waar jij je prettig bij voelt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ga wel ff op internet kijken hoe je het kan stylen ;p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed idee.
Suc6 ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje ;p
je weet toevalig niet waar die sjaal te koop is ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat ze die bij H&M ook wel hebben maar ik weet het niet zeker.
Ritsuka
11 jaar geleden
Het gaat er om of JIJ het kledingstuk mooi vind, je gaat toch niet je kleding aanpassen aan wat andere mensen willen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ik vaak draag simpele basic dingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je nog wat leuks gevonden?
Ik ben benieuwd;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze niet in de hema of hm gezien ;s

Andere antwoorden (1)

Dat zijn maillots, die kun je bij de bijenkorf halen. De sjaal weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet je toevalig ook of ze in de hm zijn?