Mijn tattoo heeft littekens, kan ik hier iets aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
9.5K
Ritsuka
12 jaar geleden
Had je al een litteken, of is dit later ontstaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ontstaan tijdens de genezing na t zetten v mijn tattoo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al gedaan! Hij kan er niks aan doen zegt hij, ligt aan huid en persoonlijke genezing... :-(

Antwoorden (3)

nee het zit in je huid maar je kan wel coveren
dus litteken verbergen onder een tattoo, je tattoo bij laten kleuren, of een tattoo over tattoo zetten, of de bestaande tattoo groter laten maken zodat je het niet meer ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je misschien een foto plaatsen? Om wat voor soort littekens gaat het? Liggen ze op je huid of zijn het stukjes tatoeage zonder kleur? Over het algemeen kunnen tatoeages bijgekleurd worden als jouw huid echter heftig/allergisch reageert is hier niets tegen te doen en is het ook aan te raden van verdere tatoeages af te zien. Natuurlijk is het mogelijk dat je slechts voor één component in de inkt allergisch bent, maar dit is altijd lastig na te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lang geleden tattoo gezet? dan helaas kan je hier niet veel aan doen. Je kan een litteken zalf proberen, om iets te verminderen, maar en litteken zal altijd een litteken blijven, zonder cosmetische ingrepen. Dit zijn vaak plekjes huid waar je huid door het taoeeren te dieo in geraakt en misschien onstoken is.

kort geleden gezet? je moet je huid min. een maand geven om helemaal te genezen. na 2 weken hoef je niet meer te "smeren" mijn tatoeerder raad mij altijd aan bepanthene te gebruiken. Dat helpt de tattoo sneller te genezen.