Welk Nike model is dit?

Ik kwam deze Nikes tegen op Pinterest, heeft iemand enig idee wel model dit is, en misschien zelfs waar ik deze kan kopen? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.2K
janprokles
8 jaar geleden
is dit geen type nike air vortex??

Antwoorden (1)

Dat is heel simpel te achterhalen, namelijk door de afbeelding door Google te laten opzoeken. Dan komt er direct in het zoekveld te staan: Nike Air Pegasus 83 30 black.
Vervolgens is het slechte nieuws dat dit model in het zwart uitverkocht is, en daarom niet meer te koop. Bij onder andere Zalando is ie wel in andere kleurstellingen verkrijgbaar: https://www.zalando.nl/nike-sportswear-pegasus-83-sneakers-laag-zwart-ni112a0bn-q11.html
Amadea
8 jaar geleden
janprokles
8 jaar geleden
hoe laat ik die afbeelding door google zoeken?
heb ik zelf helemaal geen ervaring mee :o
Amadea
8 jaar geleden
Je klikt met de rechter muisknop op de afbeelding en kiest Afbeeldingslocatie kopiëren. Dan ga je naar Google, klikt op Afbeeldingen (rechtsboven naast Gmail), en vervolgens op het fototoestelletje rechts in de zoekbalk. Met Ctrl+V plak je daar de gekopieerde Afbeeldingslocatie. Dat is de methode die ik gebruik. Het schijnt ook te kunnen met slepen, maar hoe dat gaat weet ik niet.