Ik zou graag willen weten WELKE adidasvesten ze in de Bruba in Ettenleur hebben en in de Adidasshop van breda. Hebben ze allebei een site?

dus van bruba & Adidasshop.
Ik wil ze dus online BEKIJKEN.
Want ik op dit moment niet naar de bruba en breda moet ik met de bus en dat kan nu ook niet. Vandaar wou ik kijken of je de dingen die ze hebben ( adidasvesten ) kunt bekijken op hun website. ( als ze die hebben ). geef de link erbij!

Toegevoegd na 2 uur:
antwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

ik mag geen adidas dus kijk er niet na. het beste is om niet te kijke als je toch niet kopen kan. ( jij kan niet naar breda zeg je maar wil het wel zien.