Welke online kleding winkel uit het buitenland heeft bekende merk kleding?

Ik ben dus opzoek naar een online kleding winkel in het buitenland waar ze bekende merk kleding verkopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Het beste antwoord

Om buitenlandse webshops te vinden zou je ook WelkeKledingWinkels.nl kunnen gebruiken. Dit kan op twee manieren:
- Je typt het merk in en de webshops die het verkopen worden getoond, ook
buitenlandse webshops. Er staat steeds bij vermeld uit welk land de webshop
afkomstig is.
- Er is een categorie 'Pret-a-porter, designerfashion'. Hier staan alle winkels bij elkaar
die topmerken als Gucci, Prada en Valentino verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een overzichtje van een aantal staan in dit artikel: http://www.independent.co.uk/extras/indybest/fashion-beauty/the-50-best-online-clothes-shops-8092852.html