Hoe noem je van die oorbellen die je zonder gaatjes gewoon kunt dragen?

Waar je dus geen gaatje voor hoeft te laten schieten maar die je om je oorlelletje klemt- waar je je oorlel tussen klemt?

Mijn dochtertje vindt oorbellen helemaal te gek en ik vind haar nog iets te jong dus zo kan ik haar ook blij maken:):):)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zomaar nieuwsgierig: wat vind jij te jong? Mijn dochter wil ze ook namelijk en hoewel ik kleine knopjes (lieveheersbeestjes ofzo) wel vind gaan, twijfel ik toch nog een beetje. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat het heel erg van je kind af hangt en van wat je zelf gewend bent .
Ik sta zelf voor de klas en regelmatig zien wij kleuters met gaatjes(en regelmatig zien wij kleuters met uitgerekte zwerende en pijnlijke gaatjes waar uiteindelijk de oorbellen uitgaan, gaatjes dichtgroeien en opnieuw geschoten wordt, soms wel tot 2 3 x aan toe)
Mijn dochtertje is net drie, die van mijn vriend 5,5 en daar hebben wij de laatst genoemde geschiedenis helaas ook bij mee mogen maken. knopjes zoals jij noemt zijn idd wel een stuk veiliger (denk ik) maar zijn dochter trok ze uit. Onze dochter van 3 is erg gevoelig en ik denk dat het schieten ook zeeeeeer indrukwekkend gaat zijn voor haar. Ook is zij een flinke wildebras en acter een oorbel blijven hangen is niet de meest leuke ervaring die je bedenken kunt. Ik wil daarom nog even wachten. Zelf mocht ik pas gaatjes toen ik 10 was ofzo, misschien dat dat ook wel meetelt voor wat ik vroeg vind (al dacht ik zelf voor mijn dochtertje aan een jaar of 5, dan kan ze ook beter beslissen)
Er zijn genoeg mensen die bij baby´s al gaatjes prikken. En er zijn er ook genoeg waarbij dat goed gaat.
Ikzelf kies daar niet voor:) Oh, en de gedachte dat veel juweliers het pas vanaf 6 jaar doen zegt mij ook iets. Ik weet dat het dochtertje van een vriendin met haar 5de gaatjes kreeg en dat ze flink hebben moeten zoeken naar een juwelier die het deed. Uiteindelijk gaat het toch om wat jij een goed idee vindt, hoe je dochtertje is, wat jouw dochtertje leuk vindt en of je een juwelier kunt vinden die het doet.... hoe oud is jouw dochtertje en wat zijn jouw overwegingen??
anneliez
9 jaar geleden
vroeger als kind ook wel eens die clips gehad, man wat deden die dingen zeer, denk niet dat ik ze een uur ingehad heb. Maar misschien zijn ze tegenwoordig beter

Het beste antwoord

Dat worden clipoorbellen genoemd. Bij bijoux Brigitte kan je nog veel leuke clips kopen als je ernaar op zoek was.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
thanks voor de tip, want dat was ik inderdaad :) :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
O, ik zag dat je ook op zoek was naar clips voor kinderen. Die hebben ze daar ook.

Andere antwoorden (2)

Die noem je clips.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Precies,oorclips.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
top!!!!!
en weet je ook waar ik ze ( behalve mp) kan kopen????
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
met name voor kinderen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet of ze ook voor kinderen bestaan,maar ik zou even googlen op oorclips voor kinderen,misschien kom je iets tegen.
Clip/magneetoorbellen kun je ook bij de Claire's kopen