Waar kan ik een uniform (verzorging) maat 58 kopen?

Ik werk in de verzorging nu moet ik een uniform aanschaffen maar waar? geen 1 winkel heeft het geloof ik...
Maat 58

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen*

Antwoorden (5)

krijg je dat niet bij het bedrijf waar je werkt, vaak staat er ook een logo op, in Oudewater zit een grote winkel met bedrijfskleding, maar misschien kun je dit beter aan je werkgever vragen, je zult niet de enige zijn met die maat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via de link kun je online medische uniformkleding bestellen. De broeken gaan tot extra extra large, dus dat moet vast passen. hoogstwaarschijnlijk moet je dan wel de pijpen (laten) inkorten.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Je kunt het proberen bij online winkels zoals workwear24 of Dintex.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn veel meer bedrijven die online uniformen verkopen in grote maten, tot wel XXL.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij deze winkel in bedrijfskleding heb ik een witte uniformjas in maat 58 gevonden. Misschien is het dat wat je zoekt?

http://www.bedrijfs-kleding.nl/damesjas-lang-p-1624.html?cPath=25_85_338
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Utrecht zit een winkel die daarin gespecialiseerd is hierin. Deze winkel zit aan de Vasco da Gamalaan