Op welke site kan je een aa 75 bh kopen zonder pushup?

want ik wil geen bh met vulling en op internet staan alleen maar grote bh's kopen met vulling

ik ben trouwens bijna 11 jaar
dus ik heb nog maar aa 75

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Je kunt het best even met (een van) je ouders naar een lingeriewinkel gaan, daar hebben ze die meestal wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sport bh's hebben meestal geen vulling, die kun je bij wehkamp en otto bestellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de hema of de zeeman hebben ze die wel maar op internet zou ik het niet weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je perse op internet een BH wil kopen kun je een kijken op de girscene-site of er wat voor je bij is. Ik kan niet zen of ze "gevuld"zijn of niet.
Bij Twenga (2e link), is de eerste witte BH voor €9,99 een standaard BH met beugel.

Maar het beste en leukste(!) s toch om met je moeder samen je eerste BH in de winkel te kopen!!
Dan kun je ze passen, want een BH moet mooi aansluiten, anders is het geen gezicht.

http://www.girlscene.nl/fashion/kledingtips/2007/januari/277944?visitorId=d02001b1a0b59247bdd558de6ba0abee

http://www.twenga.nl/prijs-bh-75a.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de wehkamp of Hennes en maurits.