Ik wil me verkleden als de elfde doctor van doctor who, weet iemand waar ik deze kleren kan kopen?

Dus ik wil als cosplay me als matt smith verkleden van doctor who maar als ik online zoek naar zijn kledij is het ofwel boven de 150 euro (wat mijn zakgeld niet echt toelaat) ofwel zijn het de verzendingskosten die het zo duur maken. Weet iemand een winkel in Nederland/België waar ik eerst en vooral zijn kostuum kan vinden? Of een site met weinig verzendingskosten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Ritsuka
9 jaar geleden
Met een beetje goed zoeken vind je wel iets wat er op lijkt.
En welke outfit? Hij heeft er meerdere aangehad gedurende zijn tijd als the Doctor
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan beter als Dalek gaan, kan je nog een kratje bier of 3 meesmokkelen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka: Liefst zijn originele brui/beige tweed-kostuum maar ik zou niet moeilijk doen als ik het paarse ergens zou vinden.
freekfluweel: Dat bier stop ik in mijn tardis because it's bigger on the inside.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kringloopwinkel

Antwoorden (2)

Zoiets kun je in allerlei winkels wel kopen, als je voor deze outfit wilt gaan: http://www.bbcamerica.com/anglophenia/2011/07/how-to-dress-like-the-eleventh-doctor/

Wit/creme overhemd, zwarte strakke broek en de schoenen zijn in bijna elke kledingwinkel wel te halen.
Het tweed jasje kan wat lastiger zijn, maar misschien kom je iets tegen bij de kringloopwinkel.
En de vlinderstrik, bretels en eventuele fez kun je wel in een feestwinkel halen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoeft nite precies te lijken, als je maar een beetje de stijl hebt dan zit je al wel goed.
Haar beetje proberen te fatsoeneren en met een sonic screwdriver rondzwaaien en klaar (dat laatste word waarschijnlijk wel online, Archonia heeft ook wel in stock dacht ik).
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De sonic screwdriver heb ik al effe geleden gekocht in een winkel in Antwerpen :) De rest, denk ik, moet ook geen probleem zijn maar het lastige is inderdaad het jasje.
Amadea
9 jaar geleden
Deze: http://www.schulteherenmode.nl/magee-colbert-visgraat-beige-bruin/A309164/ maar dan een goedkopere, neem ik aan...
Amadea
9 jaar geleden
Deze wellicht? http://www.otto.nl/product/10039284625/?c=heren-categorien-colberts-kostuums-colberts&itemId=10034244017&sortBy=si&p=0&filter.color=bruin
Probeer het eens hier:
www.escapade.co.uk
www.fancydress.com