Ik wil me verkleden als de elfde doctor van doctor who, weet iemand waar ik deze kleren kan kopen?

Dus ik wil als cosplay me als matt smith verkleden van doctor who maar als ik online zoek naar zijn kledij is het ofwel boven de 150 euro (wat mijn zakgeld niet echt toelaat) ofwel zijn het de verzendingskosten die het zo duur maken. Weet iemand een winkel in Nederland/België waar ik eerst en vooral zijn kostuum kan vinden? Of een site met weinig verzendingskosten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zoiets kun je in allerlei winkels wel kopen, als je voor deze outfit wilt gaan: http://www.bbcamerica.com/anglophenia/2011/07/how-to-dress-like-the-eleventh-doctor/ Wit/creme overhemd, zwarte strakke broek en de schoenen zijn in bijna elke kledingwinkel wel te halen. Het tweed jasje kan wat lastiger zijn, maar misschien kom je iets tegen bij de kringloopwinkel. En de vlinderstrik, bretels en eventuele fez kun je wel in een feestwinkel halen. Toegevoegd na 1 minuut: Hoeft nite precies te lijken, als je maar een beetje de stijl hebt dan zit je al wel goed. Haar beetje proberen te fatsoeneren en met een sonic screwdriver rondzwaaien en klaar (dat laatste word waarschijnlijk wel online, Archonia heeft ook wel in stock dacht ik).

Probeer het eens hier: www.escapade.co.uk www.fancydress.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100