wat noem je die haargroei op de achterhoofd van een man?

waar een man zijn haar groeit tot in een staart op de achterkant. Het is geen mullet of paardenstaart, maar gewoon een kleine staart van haar. Soms netjes vastgebonden met een elastiek.

Wat noem je dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.3K

Antwoorden (4)

Een matje misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kapsel die verlangt naar een knipbeurt?

Nee, volgens mij heeft dat geen speciale naam. Niet iedereen heeft dat overigens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat noem je gewoon een staart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou het op z'n Italiaans een codino kunnen noemen, maar het wordt wel gewoon een paardenstaart genoemd. De voetballer Roberto Baggio heeft namelijk vanwege zijn haardracht de bijnaam Il Divin Codino, oftewel de goddelijke paardenstaart.
Amadea