Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik van die schoenen met plateauzolen vinden?

Ik ben opzoek naar laarzen met plateauzolen met (echte!) visjes erin !! XD waar kan ik die vinden of moet ik ze laten maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
513

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik weet niet waar je ze kan vinden, maar ik denk niet dat je er echte visjes in zou moeten doen. Die plateauzolen zijn namelijk waterdicht dus luchtdicht. Dan kunnen de vissen geen lucht krijgen, en niet gevoerd worden. En bovendien worden die visjes dan de gele tijd dat je de hakken aanhebt door elkaar geschud.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar nog steeds worden ze door elkaar geschud en leven ze in een super kleine ruimte. Ik neem aan dat dit onder dierenmishandeling valt.
Ze maken dat soort dingen in China, want daar kijken ze niet naar het lot van dieren, maar hier zouden ze niet gemaakt noch verkocht mogen worden. Die visjes zwemmen in hun eigen ontlasting.
Je zou toch ook niet als dierenbeul rond willen lopen toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is heeeel zielig voor de visjes ik weet niet waar je die kan krijgen maar op www.hollandattitude.nl hebben ze laarzen en normale schoenen met hele hoge plateauzolen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding