Waarom is aloë Vera zo goed voor je?

Hier op m'n vakantie bestemming hebben ze echt alles van aloë Vera, waarom???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Aloe helpt omdat de plant minstens 6 antiseptische bestanddelen bevat: lupeol, salicylzuur, phenol, ureumstikstof, kaneelzuur en zwavel. Al deze substanties staan bekend als antiseptisch, omdat ze tezamen antimicrobische aktiviteiten vertonen. Dit verklaart waarom Aloe vera vele in- en uitwendige infecties kan genezen. Lupeol, salicylzuur en magnesium zijn ook zeer effektieve analgetica en dit verklaart waarom Aloe vera een effektieve pijnstiller is.

Aloe vera bevat minstens drie ontstekingsremmende stoffen (cholesterol, campesterol en ß-sitosterol, welke alle plantensteroïden zijn) en dit verklaart waarom Aloe vera zo'n effektieve behandelingsmethode is bij brandwonden, snijwonden, schaafwonden en schrammen alsook bij reumatische artritis, reumatische koorts en in- en uitwendige zweren. De aanwezigheid van enige vetzuren kan verklaren waarom is vastgesteld dat Aloe vera zeer effectief is bij ontstekingen in dunne- en dikkedarm, lever, nieren en alvleesklier. De aanwezigheid van elk van deze vetzuren, speciaal ß-sitosterol, verklaart waarom vaak gerapporteerd is dat Aloe vera Gel een effektieve behandelingswijze is bij allergische reakties en brandend maagzuur en waarom het helpt, samen met een vetarm dieet, gevaarlijke cholesterolgehaltes te verlagen. Het is het synergisme tussen de verschillende bestanddelen van de Aloe vera Gel en de wijsheid van het lichaam er uit te kiezen wat het nodig heeft waarom Aloe vera bij zo veel verschillende condities werkzaam is, EEN ANDERE VERKLARING IS ER NIET!

Dit alles verklaart waarom door de eeuwen heen lekendokters, dierenartsen, huisartsen en specialisten openlijk hebben verklaard, dat Aloe vera de kracht heeft een monumentale lijst van ziektes en kwalen bij mens en dier te genezen of pijn te verminderen, en daarom zeer zeker de naam verdient van "Medicijn Plant", "Toverstaf", "Wonderplant", "Brandplant", "Apotheek in een pot" of "Plant van Onsterfelijkheid".