Helpt vitamine E crème bij schrale lippen?

Ik heb last van schrale lippen en toevallig heb ik nog een potje Vitamine E crème staan. Helpt het als ik die er op smeer of heeft dat geen effect?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke lippen? Die tussen e benen of die op je hoofd?

Het beste antwoord

Ik denk niet dat het kwaad kan om vitamine E creme erop te smeren. Dit zit vaak ook toegevoegd in lippenbalsems.

Let wel op dat je het niet inslikt, vooral als het een creme voor uitwendig gebruik is, ik weet namelijk niet wat de overige stoffen zijn die in de creme zitten.

Je zou ook met wat vaseline kunnen smeren als je dat in huis hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je beter vaseline of purol kunt gebruiken.