Voor een themafeest zoek ik een shirts waarop het lijkt alsof je een ontbloot mannelijk gespierd bovenlichaam hebt, waar kan ik die vinden?

Het is bedoeld voor een kostuum waar we verkleed gaan als strijders uit de oudheid. Deze lopen rond in ontbloot bovenlichaam, die ook gespierd zijn. Nu is niet iedereen even gespierd:), dus zoeken we shirts die dat wel zo kunnen laten lijken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Feestwinkel?

Expo, Xenos misschien

http://www.geervdveer.nl/geer/geer.php?show=12&language=nl Ik denk dat dit niet echt is wat je bedoeld, maar kijken kan altijd ;) Anders kan je altijd nog naar de feestwinkel gaan, heb ze daar ook zien hangen. Succes met jullie toneelstuk!

Je kan natuurlijk ook je eigen feestshirt maken ;) wel origineler

Koop zelf een helemaal witte T-Shirt, en kleur hem zelf een ontbloot mannelijk gespierd bovenlichaam. Zelf maken is veel leuker!

Expo verkoopt schorten met print van een sexy hunk!

Probeer eens op www.large.nl

Bronnen:
www.large.nl

Bij de Xenos hebben ze zeker weten keukenschorten met ontbloot bovenlichaam er op. Maar of je een strijder uit de oudheid met een keukenschort wil zijn, is even de vraag.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100