bestaat er een soort tepelhoedje

waarmee je de tepels bedekt onder een truitje dan hoef je geen bh aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom ? ziet er juist sexy uit

Het beste antwoord

Ja hoor, die bestaan. Het zijn net grotere wattenschijfjes, die maat dan om bijv make up te verwijderen, maar zijn geen watten.Je kunt ze op de huid plakken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ze heten ;'nipple covers' op mijn bron, maar ik heb ze ook wel eens in een lingeriezaak gezien en bij een postorderbedrijf.
amc
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Dit is ook geen vervanging van de bh. Het is maar dat je, wanneer je geen bh, draagt, niet zo ziet dat je het koud hebt, snap je?:P
amc
13 jaar geleden
Ze zijn huidkleurig, dus dat zie je niet. Ze plakken op je huid en je kunt ze bij 'ontspannen' tepels goed glad opplakken. Bij eventuele erectie stoten ze tegen de cover en die houdt net zoveel tegen als een bh.