Waar kan ik goed geprijsde baleinen (collar stays) voor boordoverhemden kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bij de betere herenmodezaak zijn ze verkrijgbaar, maar kosten al snel een paar tientjes de twee.
De fourniturenzaak echter heeft ze vaak ook, en dan beduidend vriendelijker geprijsd. (Zie link ; 3 euro de 24).

Het allergoedkoopste is ze gewoon uit een oud overhemd te slopen ; ook de meeste confectiehemden worden tegenwoordig gemaakt met (plastic) baleintjes in de kraag.

Toegevoegd na 56 seconden:
(Als je verder wilt zoeken, zoek dan niet op de -dure- naam 'collar stays' maar gewoon op 'kraagbaleinen'. )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij textielstad hebben ze erg veel van dat soort dingen.