Bestaat er iets als je je haren wilt scheren dat ze niet gauw terugkomen?

Als ik mijn been/oksel etc. haren scheer, dan komen ze binnen een dag weer terug. Weet jij of er iets bestaat dat de haren niet gauw terug zullen komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Je kunt ze ook laten laseren, dan komen ze nooit meer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar haar heeft ook functie hé.
Laseren zou ik dus niet zomaar doen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet waar dat ze dan nooit meer terugkomen: ze blijven langer weg, maar ze komen terug.
Elektrisch scheerapparaat of je kan harsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Philips lumea voorkomt teruggroei van het haar, al na 5 behandelingen! Tis een grote uitgave, maar als je er al vroeg mee begint, dan heb je er je hele leven plezier van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De silk-epil 5 van braun. Die epileert dus en de 1e keer is niet fijn maar daarna is het heel goed te doen omdat de haartjes niet tegelijk terug komen. Ik gebruik hem voor mijn bikini lijn en benen. Duurt een paar weken voordat er weer wat komt, echt fijn dus en goedkoop in verhouding met laseren ed. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook eens bij een Turkse kapper langsgaan!