Waar kan je dunne nagellakkwastjes vinden?

op van die pennetjes, voor nail art.

Toegevoegd na 3 minuten:
op = of.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik neem een gewoon dun kwastje, en deze knip ik tot gewenste resultaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bij een hobby winkel
ik weet niet of (de kwast)
bij je in de stad zit die verkopen dunne penceeltjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ff op internet zo'n pakketje bestellen. Tot die tijd:

Gebruikte gewassen eyelinerkwastjes werken ook. En als je zelfs dat niet hebt, geloof het of niet, satéprikkers werken ook :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek op internet stripes nagellak dan heb je de goede!! je kunt kleurtjes pakken die je mooi vind je kunt ook heel eenvoudig het kwastje schoon maken met een watje en wat nagellakremover en dan kun je elke kleur wat je maar wilt gebruiken!!! succes!!