Licht eraan wat voor make-up je bedoelt..
bij foundation/rouge is dat meestal wel het geval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al eens van BB Cream gehoord? Het is echt ontzettend goed spul dat je poriën niet verstopt, met maar één nadeel: wanneer je een donkere huid hebt kan je het niet gebruiken, het is alleen voor de lichte (typisch Nederlandse) huid. Je ziet het écht niet zitten, het is een soort foundation, ik gebruik het zelf ook. Het is tegen UV staling, puistjes en het werd vroeger gebruikt na operaties. Het helpt je huid genezen en het bedekt de oneffenheden. Ze hebben het voor de vette huid en voor de droge huid. Hier een enorm handige link: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/78480-bb-cream-de-foundation-voor-de-lichte-huid.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je foundation/rouge/bronse ensoo draagt dan wel ja. maar daarom is het ook belangrijk dat je het eraf haalt want het is niet zo gezond voor je porien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, je kunt er wel je porien mee verstoppen, daarom is een dagcreme belangrijk onder je make-up, die beschermt de huid tegen vuil van buitenaf en 's avonds goed reinigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Non-Comedogene foundation niet nee, dat zijn vaak de luxere versies. Laat je adviseren in een parfumerie als je zoiets zoekt.