Ik heb morgen een date. Wat is de beste manier om lekker uit je mond te ruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (8)

Pepermunt, kauwgom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mondspray.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mondspray blijft langer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast het poetsen van je tanden, kun je ook je tong en de rest van je mond voorzichtig meepoetsen (tandvlees,wangen). Flossen of steken. En tijdens de date af en toe een pepermuntje (tictac, sminty etc) of mondspray (niet waar je date bij is ;))

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even van tevoren kauwen op wat peterselie. Wel goed checken daarna of je geen groene dingetjes tussen je tanden hebt.....!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed op je eten letten, liefst geen eten met veel kruiden en sterk ruikende geurtjes zoals knoflook( peterselie helpt hier trouwens bij)Tanden goed flossen, minstens 2 min tanden poetsen( liefst net elektrische tandenborstel) met tongschaper tong en wangen goed schrapen, met name de tong daar zitten namelijk veel bacteriën. Daarna spoelen met mondwater. En vlak voordat je op date gaat mondspray kauwgom of pepermunt

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te laat misschien..maar heb je vanavond geen uien, prei of knoflook op?

Op weg naar je date de hele route kauwgom kauwen. Peppermint of menthol smaak. En thuis vooraf je tanden poetsen natuurlijk.

Hele leuke date morgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tanden poetsen, mondwater, tictac. Niet overmatig, krijg je weer zo'n chemisch luchtje uit je mond. Na tanden poetsen niet zwaar eten en geen koffie.

Lekker luchtje achter oren ed wil ook helpen.