word je door parfum minder bruin onder de zonnebank?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (4)

nee dat heeft niks met elkaar te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, dat is een fabeltje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan wel vlekken krijgen op de plekken waar je parfum op spuit, die donkerder of juist lichter worden/blijven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat niet, maar parfum onder de zonnebank kan in combinatie met de UV-straling huidirritaties veroorzaken, dus geen luchtje opdoen! Hetzelfde geldt voor make-up.

Toegevoegd na 2 uur:
Speciaal voor de deskundige minner:
Veilig onder de zonnebank - Heb jij een allergie? - GezondheidsNet
www.gezondheidsnet.nl › heb jij een allergie › artikelen - In cache14 juli 2008 – Cosmetica en parfum onder de zonnebank. In combinatie met ...

Toegevoegd na 2 uur:
Zonnebank - NCV-Cosmetica
http://www.ncv-cosmetica.nl/nl/verzorging-en.../zonnebank/ - In cacheVergelijkbaar
Cosmetica onder zonnebank. Cosmetische producten, zoals parfums en make-up, kunnen in combinatie met ultraviolet licht een huidreactie veroorzaken. ...