Weet iemand hoe zo'n ronde kroon heet? (zie link)

Ik heb een filmpje gezien waarin iemand een soort kroon/tiara ophad. Nu wil ik deze ook graag kopen (op Ebay?) alleen ik weet niet hoe het heet en of het wel een bepaalde naam heeft inplaats van kroon, tiara, haarband of wat dan ook.

http://www.youtube.com/watch?v=zAiMZ0mAkiQ&feature=g-vrec&context=G2bacb96RVAAAAAAAABg

Alvast heel erg bedankt!
X

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Een tiara.

http://darkgothicworld.eu/Sieraden/Tiaras
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eerst lezen dan antwoorden, dit staat al in de extra uitleg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou sorry hoor, heb je niks beters te doen dan minnen uit te delen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
min is niet van mij, ik min alleen op antwoorden waarvan ik weet dat die niet kloppen. en ja ik heb wel wat beters te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelukkig maar! Prettig weekend.
Het heet een circlet.
Heb het even voor je opgezocht ebay.