hoe krijg ik (natuurlijk) blond haar (zonder citroen) ?

ik ben net op vakantie geweest en zon werkt niet egt maar ik heb zelf al donker blond haar ik wil gwn een beetje lichter haar...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Laten high lighten bij de kapper. Veel naar het zwembad gaan (chloor bleekt lekker).
Of blond spray kopen (bv Hema) maar dat is minder goed voor je haar dan de kapper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan werkt oplichtende shampoo en conditioner zoals van Guhl of John Frieda wel goed om wat blonder te worden, als je niet aan de Sprayblond of echte haarkleuring/verf wil beginnen. Spoelen met Camille is ook een huismiddeltje maar doet niet echt veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad veel zwemmen en buiten zijn in de zon. bijvoorbeeld als je op vakantie gaat word je haar altijd lichter, bij mij tenminste. En bij de kapper weten ze er ook altijd wel wat op !