Iemand enig idee wat voor zonnebril dit is?

Wil graag weten wat voor merk zonnebril dit is. afkomstig uit de video wisin y yandel - tu olor.

http://youtu.be/GUBf14Bgny8

0;54 zie je een beetje, de rest van de video kan je hem ook nog zien

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Een porsche carrera zonnebril of aviator model ..

Toegevoegd na 22 uur:
Correctie ,het is niet omdat ik het zo noem(porsche) model dat het daarom van Porsche zou zijn en ja wie weet is dit een uniek stuk want daar zat nogal veel bling bling tussen? ik zou je adviseren om enkele goeie websites van klasse-optiekers te bekijken en ook het jaar waarin deze videoclip is gemaakt en dan die collectie bekijken ,indien deze clip dit jaar is uitgekomen dan kan het nog vorig jaar gedraaid zijn ,kortom zoek dit model online via google collectie van 2010 of 2011 zonnebrillen heren of van de periode waarin deze clip is gemaakt bv Dit model wordt vooral Aviator genoemd ,succes !! Via ebay heb ik dit model al es gezien vorig jaar in de zomer ,mijn vriend wilde toen ook zo ene ....volgens mij van collectie 2010-2011 dat vind je zeker en vast terug !Een beetje speurwerk dus ...via ebay kan je ook superkoopjes doen toi toi hoop dat je het vind en dat het geen beperkte oplage is want dan is het nog moeilijker ! Laat je nog iets weten of het gelukt is ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sunglasses Carrera
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wat voor een model? er zijn duidenze carreras!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm..heb je gelijk in ik heb er zonder dollen bijna 12 van gehad echt of nep maak niet uit ze buigen heel snel carrera is eenmaal niet sterk. Ik ga het type voor je zoeken b.r.b tommorow.