Op welke manieren kan ik steil haar krijgen?

Ik heb nu lang golvend, in laagjes geknipt haar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je kan het stijl föhnen of een stijltang gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je haar wassen, in je handdoekdroge haar wat speciale olie voor je haar doen. Pas op dat je niet teveel in je haar smeert anders wordt je haar vet, je smeert de olie alleen in je punten en niet op je hoofdhuid. Vervolgens je haar met een borstel stijl fohnen en daarna kun je je haar als finishing touch nog even stijlen met een stijltang. Et voila, mooi glad stijl haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn verschillende manieren...
1. stijltang (doe ik ook altijd)
2. de olie
3. strijkijzer (alleen als je geen stijltang hebt)
4. föhnen
5. en natuurlijk je laagjes laten uitgroeien en je haar lang laten

ik heb van mezelf ook heel veel krullen maar sinds ik mijn haar laat groeien vragen mensen of ik mijn haar heb gestijld :)
veel succes
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan stylen maar je kan het ook straighten dat kan je kopen in een toko als je er naar vraagt weten ze wel wat het is als je gaat straighten dan word je haar helemaal glad en steil om het mooi te maken gewoon stylen met wat vet het blijft lang goed als het niet meer goed zit doe je het gewoon over probeer maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meeste voor de hand liggende antwoord heb je al een paar keer gehad. Dat is inderdaad een stijltang. Maar er is ook nog een rond draaiende borstel op de markt. Die borstelt dus alle krullen eruit. En dat ding is echt super handig en je krullen blijven er een hele tijd uit. Natuurlijk geen weken, maar wel lang genoeg om het op een bruiloft of feestje zonder haar problemen te kunnen vol houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nadat je hebt gedouched. Wel gewoon een beetje fuhnen en daarna je haren stijlen met een stijl tang