Hakhoogte 4-8 cm,hoe hoog zijn de hakken dan van laarzen?

Ik wil laarzen bestellen maar ik snap niet hoe hoog de hak is als er staat
4-8 cm.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vermoed dat hiermee bedoeld wordt tussen de 4 en 8 cm,maar om het zeker te weten kun je natuurlijk de webshop mailen en het vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou kunnen dat het 4 cm breed en 8 cm hoog is. Maar het beste kun je even contact opnemen met Bristol.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@crea
wat jij zegt klopt, de hak is 4 cm breed en 8 cm hoog.
Wel raar dat ze dat niet duidelijker aangeven vind ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar hoe verklaar je dit dan? 1 http://www.bristol.nl/nld/trend-one-enkellaars-taupe-10203069-19.html
2 http://www.bristol.nl/nld/excellent-laars-bordeaux-10202341-65.html
3 http://www.bristol.nl/nld/ladyflex-enkellaars-cognac-10201848-17.html Drie laarsjes met compleet verschillende hakken, allen hakhoogte 4 - 8 cm.
Terwijl deze hakhoogte 2 - 4 cm heeft
http://www.bristol.nl/nld/2-bizzy-enkellaars-black-10204991-00.html en deze heeft hakhoogte 0 - 2 cm
http://www.bristol.nl/nld/excellent-enkellaars-zwart-10197606-00.html geloof niet dat die laatste hak 0 cm breed is ;-) dus ik blijf erbij dat het een categorie is. Maar het blijft een vage manier om hakhoogte aan te geven, waarom niet gewoon de precieze hoogte? Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik vind een hak van 4 cm prima, maar op 8 kan ik echt niet lopen hoor! Is nogal een verschil.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een brede hak,echt 4 cm
Ik heb de hakken van mijn laarzen opgemeten die ik al heb en die zijn 6 cm hoog en 4 cm breed en het andere paar 8 cm hoog en 4 cm breed.
En daar loop ik echt goed op,zijn ook wel brede hakken en daarom zocht ik dat weer.
Ik heb trouwens ook een keer hakken aangehad van 13 cm(dunne hakken ook nog) en daar kon ik net een paar stappen op lopen,dus ik wil ze niet hoger dan 8 cm.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt en dat en 4 8 cm staat (dus geen streepje), als ik op google hakhoogste 4-8 intyp kom ik namelijk niks tegen. 4 8cm betekend gewoon 4,8 cm.

Toegevoegd na 53 minuten:
HERSTEL (ahum):
wetende welke laarzen het betreft en even de bristol site bestudeerd te hebbende concludeer ik: het is een cathagorie.
Bristol gebruikt bij hakhoogte cathagorien 0-2 cm 2-4 cm 4-8 cm en misschien 8+ (? die laatste heb ik niet gezien). Het betekend dus dat deze laarzen binnen de cathagorie 4 tot 8 cm valt, precieze hoogte is niet aangegeven.

Toegevoegd na 55 minuten:
ahum ahum

het is trouwens categorie *bloos*
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoor, er staat hakhoogte 4-8 cm
Het zijn hoge zwarte laarzen met studs van Bristol.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hmmm vreemd. Ik zie dat het op veel sites met een spatie wordt aangegeven, maar met een streepje niet gezien...ik zal eens een kijkje nemen bij bristol. Hmm, ik zie het... en denk te weten wat het betekent: het zal waarschijnlijk binnen de cathagorie 4-8 cm zijn. Ik zie namelijk dat twee paar laarsjes, met duidelijk verschillende hakhoogte, beiden 4-8 cm hakhoogte hebben... ze zullen dus beiden binnen die cathagorie vallen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben er uit hoor,bedankt!