Zijn skinny jeans echt slecht voor de teelballen?

Hey ik draag altijd skinny jeans en ze zitten best lekker maar is het woor dat ze slecht voor je ballen zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.2K

Het beste antwoord

voor het klokkenspel zelf maakt het niet uit.

maar er zit een 'maar' aan vast. de teelballen bevinden zich niet in de buikholte als het goed is (anders is er een ingreep nodig) omdat ze kouder moeten zijn dan de lichaamstemperatuur.
dit is voor de productie van sperma van een goede kwaliteit.
=======================================

Strakke broeken
Strakke broeken en onderbroeken hebben een negatieve invloed op de kwaliteit van het sperma. Niet voor niets hangen de ballen van een man buiten het lichaam. Dat is om ze koel te houden. De ideale leefomgeving voor sperma is enkele graden koeler dan de lichaamstemperatuur. Draag dus bij voorkeur boxershorts en wijde broeken.
=======================================

((dus.... aan de fuiken boxers en baggy jeans? :OP))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is altijd een "gulden " middenweg. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een héle korte kan ook Harry :) sommingen vinden wijde jeans lelijk, de andere skinny jeans bij een man.

Andere antwoorden (4)

Volgens mij is dat pure onzin of ze moeten veel te strak zitten maar dat zit niet echt lekker volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg strakke kleding schijnt idd niet goed voor de zaad kwaliteit te zijn. De ballen an sich hebben daar geen last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alleen als het stemmetje hoger wordt door deze broeken :) +1
Skinny jeans moet je met mate dragen.

Het is zo dat je het risico loopt het meralgia paresthetica syndroom te krijgen omdat de zenuwen in je dijbeen te veel bekneld raken (een zeer en brandend bovenbeen krijg je hierdoor).

Ook is het zo dat de bloedstroming naar het geslacht van de man wordt bekneld en door slechte bloedstroming zou je hier zelfs onvruchtbaar door kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is valt het wel mee hoor.
Ik bedoel hoe skinny is die jeansbroek? De broeken van tegenwoordig zijn allemaal stretch, en de broeken van nu zitten wel strak maar ook weer niet zo strak, als bijvoorbeeld de skinny broek uit de jaren 70/80, want die zaten strakker dan strak en ook heel hoog opgehesen. En die waren waarschijnlijk niet zo goed voor je ballen.

Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, skinny broek is misschien nu in de mode, dus je draag het een tijdje. maar geloof mij nou over 2 jaar draag jij wel weer een ander soort broek. Die misschien wel weer super oversized is. Dus de tijd dat jij nu een strakke broek draagt is echt niet van levensbelang voor jou ballen. Dat komt wel goed.