Bestaan er shampoo's of crèmespoelingen die je haar blonder maken? Ik heb dun donkerbl. Haar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.9K

Het beste antwoord

Ik heb een paar dagen terug de John Friede Go Blonder Spray gehaald. Heb veel gelezen dat zo'n blondspray slecht voor je haar is, maar deze niet! Ben er heel blij mee, en het wordt geleidelijk blond. Dus je hebt niet ineens een platinablond hoofd gelukkig :P Ik heb hem bij de Etos gehaald voor 8 euro. Zeker een aanrader!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Die in die paarse flessen hebben zomerblond shampoo en zeggen dat die je haar wat lichter naken door t effect van de zon. Ik denk zelf dat het effect errug klein is, maar weibig risicovol als je gewoon eens veilig wil proberen.
Andrelon zomerblond heet t geloof ik.
Moet je al wel blonderig zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie op het lange blonde haar van mijn kinderen dat het wel degelijk werkt. Niet na een keer, maar wel als je een heel seizoen deze shampoo gebruikt. Het wordt niet echt superblond, maar wel een tint lichter.
De shampoo van John Frieda : Go blonder zou je haar blonder maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mijn kapster kan dit niet het kan misschien een beetje oplichten.Wat ik wel gedaan heb is citroensap in mijn haar doen en dan in de zon zitten.Dit moet je niet heel vaak doen want het is niet goed voor je haar.
Is misschien niet helemaal een antwoordt dat je zoekt maar wel een leuke tip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve bovenstaande shampoos bestaat er ook een cremespoeling van Andrelon die blonder maakt. Heet ook "zomerblond" en is op basis van kamille.
Ik heb een fles staan van het vorig jaar en het maakt je haar wel wat lichter ja.

Toegevoegd na 1 dag:
Er is ook Garnier Fructis Blond care "met lichtreflecterende deeltjes". Klinkt veelbelovend maar ik heb het zelf niet geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die shampoos met citroen of kamille zullen wel ietsjes effect geven, maar je kan beter kiezen voor een cremespoeling of haarmasker. Shampoo verdun je en spoel je er ook nog eens meteen weer uit, een conditioner of masker is veel geconcentreerder en werkt langer in.
Het zonlicht zal je ook een mooie natuurlijke highlight geven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werken al die shompoos e.d niet, vooral niet die zomerblond van andrelon! Wat bij mij wel werkt is head en shoulders anti roos erin doen met flink dikke laag alsof je er verf in doet. En dit een paar minuten in laat trekken. Dit moet je overigens niet doen met rood haar, dat wordt oranje!