Ik wil geen plastic haarborstel meer want dan gaat me haar pluizen. Weet iemand een goede en niet te dure borstel die dit voorkomt?

Ik vind bijvoorbeeld 50 euro overdreven maar 15 zou ik er nog wel voor over hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (4)

je kunt een handgezaagde kam kopen, deze zijn er in verschillende afstanden van de tanden, een borstel moet van varkenshaar zijn en dat redt je niet voor 15 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overal - en dan bedoel ik echt van de supermarkt tot de drogist tot de koopjeswinkel- verkopen de borstels van haar of van hout (pinnen). . Daar kun je tientallen euro's voor neerleggen, maar onder een tientje lukt het ook wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De haarborstel van mylene is heel fijn, mijn dochter wil niet anders meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Sephora!