Rug ontharen met Feet?

Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry geen ervaring, maar ik probeerde het bij mijn man met het epileerapparaat en dat was GEEN succes, ERRUG PIJNLIJK! Zei hij tenminste... ;p

Het beste antwoord

ik verwijder al mijn ongewenste lichamelijk haar met ontharingscreme van kruidvathuismerk. is goedkoper dan veet en werkt net zo goed.
heb nog nooit mijn rug hoeven te ontharen maar je kan het er prima voor gebruiken hoor, de huid op je rug is niet dunner dan bij de bikinilijn van een vrouw. misschien heb je last van een gevoelige huid of ben je allergisch dus je kan het beter eerst even een klein stukje uitproberen en zodra het begin te branden of irriteren meteen afspoelen.
24 uur even in de gaten houden en als je geen klachten heb kan je helemaal los gaan.

ik neem aan dat je het iemand laat doen? je eigen rug insmeren lijkt me nogal lastig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met Feet? Met voeten? Mwa... Zou'k niet doen. Ivm blessures. Zou het eerder met Veet proberen. Gelukkig zelf nog nooit hoeven doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ontharingscreme of waxstrips? beste het laatste dan ook geen stekels terug als het gaat groeien