Fa, L'Oreal, Nivea, Dove, Dr. van der Hoog, Sanex, De Tuinen, The Bodyshop, Olaz en Yves Rocher
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, van Nivea zijn de haarverzorgingsproducten naar mijn ervaring net zo goed als die voor de huid.
Amadea
12 jaar geleden
dat ligt eraan wat je bedoeld met 'net zo iets'.

het flesje, de schuim, het geurtje, de samenstelling, welk product van andrelon?

andrelon is een merk met zijn eigen kenmerken. je zou kunnen zoeken op de kenmerken die jou het best bevallen. (of wat duidelijker aangeven wat je hier eigenlijk bedoeld zodat we eventueel gerichter kunnen proberen te antwoorden)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke???
gel, mouse, lak, shampoo, cremespoeling, cremevoeding, welk haartype, masker, waar moet het aan voldoen? http://www.andrelon.nl/producten.php
Schwarzkopf en Palmolive
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elvive, Guhl, Schwarzkopf, John Frieda en nog veel meer, ga eens in de drogiserij kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik bc bonacure hairtherapy voor normaal tot droog haar .
Is niet goedkoop maar wel effectief.
Te verkrijgen in speciale haarzaken.