Wat is een goede waterproef mascara?

Ik zoek een goede waterproef mascara die bijna niet uitloopt met zwemmen en niet te duur is (zwart)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Ik vind die van Essence echt fantastisch! Is een felblauwe, althans..het omhulsel! De mascara is gewoon zwart. Kost iets meer dan 2 euro!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oeps, vergeten te melden! Is te koop bij het Kruidvat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij heet trouwens 'no limit's' en ziet er zo uit http://www.yopi.de/image/prod_pics/736/f/736341.jpg
Bij de hema kan je ook voor een redelijke prijs zwarte waterproof mascara kopen +/ 4 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er zelf een van de Etos!
Wauw echt super! volgens mij 4 euro,
dus dat is lekker goedkoop!
Moet je echt eens proberen ;)

Toegevoegd na 53 seconden:
Hij is gewoon zwart en waterproof en heeft een blauwe kleur ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op internet op www.gratis.nl moet je ff zoeken maar dan vind je egt een supper fijne mascara van eveline cosmetics en helemaal voor niets,!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet was je duur vindt, ik gebruik wel eens zo'n zwarte mascara van rimmel london. ik zit op zwemmen en het is 100% waterproof. kost rond de 10 euro volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik een mascara van mabylinne. hij heet define-a-lash. 100% waterproof, alleen krijg je hem er niet meer af:S