Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede waterproef mascara?

Ik zoek een goede waterproef mascara die bijna niet uitloopt met zwemmen en niet te duur is (zwart)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
573

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ik vind die van Essence echt fantastisch! Is een felblauwe, althans..het omhulsel! De mascara is gewoon zwart. Kost iets meer dan 2 euro!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oeps, vergeten te melden! Is te koop bij het Kruidvat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij heet trouwens 'no limit's' en ziet er zo uit http://www.yopi.de/image/prod_pics/736/f/736341.jpg
Bij de hema kan je ook voor een redelijke prijs zwarte waterproof mascara kopen +/ 4 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er zelf een van de Etos!
Wauw echt super! volgens mij 4 euro,
dus dat is lekker goedkoop!
Moet je echt eens proberen ;)

Toegevoegd na 53 seconden:
Hij is gewoon zwart en waterproof en heeft een blauwe kleur ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op internet op www.gratis.nl moet je ff zoeken maar dan vind je egt een supper fijne mascara van eveline cosmetics en helemaal voor niets,!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet was je duur vindt, ik gebruik wel eens zo'n zwarte mascara van rimmel london. ik zit op zwemmen en het is 100% waterproof. kost rond de 10 euro volgens mij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik een mascara van mabylinne. hij heet define-a-lash. 100% waterproof, alleen krijg je hem er niet meer af:S
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding