Ik zoek new balance 993 schoenen, zijn die online in NL niet te koop?

Eigenlijk zijn dit de enige schoenen waar ik echt lekker op loop...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Ja, die kun je wel in Nederland kopen !
Hier een linkje naar een webshop : http://avantisport.nl/saldi/running/heren-running/runningschoenen/new-balance-993-new-balance-21577/

Ik weet niet of je deze bedoelt, maar ze zijn er zeer zeker wel.
Beetje googelen doet wonderen ;-) !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had gegggogled, maar deze niet gevonden!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bij mij altijd helpt is om bij Google 'Zoekhulpmiddelen' aan te klikken en vervolgens 'Pagina's uit Nederland' te selecteren, zo kun je gemakkelijk je resultaten filteren :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank, ik heb ze besteld!

Andere antwoorden (2)

Volgens mij niet, misschien via een Duitse of Engelse site, of de officiële site van New Balance.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je deze: http://www.supraschoenenonline.com/new-balance-heren-new-balance-993-c-98_122.html